Terug in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van renejenny - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van renejenny - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Rene en Jenny

Blijf op de hoogte en volg

22 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen,
Aangezien jullie vast wel benieuwd zijn naar wat foto's, ga ik proberen een paar mooie op de site te zetten.

Mochten jullie de rest willen zien, moeten jullie maar een 'afspraak maken'....

Het is vreemd om alweer bijna een week in Nederland te zijn. Gelukkig voor ons, en voor jullie, wordt het weer iets beter binnen nu en een week, dus hoeven we niet al te lang meer in de kou te zitten...

Geniet van de foto's!!!

Liefs ook namens René,

Jenny

  • 22 Maart 2006 - 14:27

    Jenny:

    Nou de foto's zijn gelukt.
    Nu heb je tenminste een voorbeeld van hoe het is geweest..
    Groetjes en nogmaals bedankt voor al die lieve berichtjes en reacties..
    Goed om hier weer te zijn!!

  • 22 Maart 2006 - 14:27

    Juud:

    Nou jongens, dat zijn nog eens prachtige plaatjes!! Ik ben zeer benieuwd naar de rest en een afspraak gaat er dus zeker komen...
    Ik vond het leuk om jullie weer terug te zien in het koude Nederland.

    Kus,

    Juud

  • 22 Maart 2006 - 19:25

    Janny:

    Terug in het koude kikkerland...maar als jullie ons allen weer zien zal het zeker warm worden...
    Groeten uit Emmen en een kus uit Dalen
    Janny

  • 31 Maart 2006 - 16:23

    Roelie:

    Hallo Luitjes
    welkom terug van de verre reis
    ik heb van alle verhalen en nu jullie fotos genoten
    heel erg mooi allemaal
    liefs

  • 09 April 2006 - 13:42

    Netty En Hessel:

    Nu jullie al weer een tijd terug zijn begint alles weer "normaal" te worden. Alleen de prachtige foto's en de verhalen herinneren nog aan deze geweldige periode uit jullie leven.
    Ik kwam nog wel tot een grappige ontdekking dat dre en mitch onze Andrea is. Leuke ontdekking!
    Veel liefs mam

  • 06 Juli 2006 - 23:17

    Wiet:

    heey ik zie nu pas dat jij zoveel gezien heb in de maanden voordat ik weg ben gegaan....jeetje joh wat ziet het er gaaf uit! zal binnenkort eens wat verhaaltjes doorlezen...sorry btje laat! ik ben nu ook weer thuis, btje dubbel gevoel maar wel weer leuk! kussie

  • 20 Juli 2006 - 11:04

    Wil Fransen En Wim Poll:

    Hallo Jenny en Rene, als we hadden geweten dat jullie een website bijhielden van jullie reis naar Thailand dan hadden we hem regelmatig bekeken en van commentaar voorzien. Ik ben jaren geleden ook in Thailand geweest(3 weken) en herken het nodige. Ik weet nog dat ik geweldig onder de indruk was van de wellevendheid van de mensen. Van hun beschaving kunnen wij nog heel wat leren. Vooral het noorden met de Hilltribes vond ik fantastisch, daar had ik alleeen wel drie weken willen rondtrekken. Maar als je in een gezelschap reist, gaat dat niet. Wim wil nog graag een keer naar Thailand en ik ga graag mee. We komen graag een keer de foto's ( kun je zondag ook meenemen) en jullie verhalen bekijken en horen. Liefs, Wil en Wim: tot zondag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 826
Totaal aantal bezoekers 37580

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 25 Augustus 2016

Thailand met ons gezinnetje

05 Januari 2006 - 16 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: