Nog even - Reisverslag uit Emmen, Nederland van renejenny - WaarBenJij.nu Nog even - Reisverslag uit Emmen, Nederland van renejenny - WaarBenJij.nu

Nog even

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg

23 December 2005 | Nederland, Emmen

Nog even en dan gaan we..
Het is nog minder dan 13 nachtjes en dan vliegen we naar Bangkok..
Ik vind het erg spannend worden.
De voorbereidingen zijn al bijna klaar. Lijstjes maken met alles wat mee moet, spullen klaarleggen, kijken wat wil ik daar aan doen enz.
Het is allemaal best spannend.
Volgende week gaan we kijken of alles wel in de rugtas kan en hoe we het dan gaan bepakken...
Bij deze wens ik iedereen (vooral degene die ik geen kaart/mail heb gestuurd) nog een fijne kerst en een knallend 2006 toe.
Ook namens René natuurlijk. Hij hoeft nog maar 4 diensten te werken en dan heeft hij ook vrij!!!
Liefs Jenny

  • 23 December 2005 - 15:35

    Rianne:

    Jullie ook een fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!!

  • 23 December 2005 - 17:04

    Hanny:

    Wij wensen jullie ook fijne kerstdagen toe,en veel voorpret met het inpakken en wegwezen.
    Maar pak in met beleid,want je moet het allemaal meeslepen.
    En als het daar mooi weer is heb je weinig nodig.
    Lekker genieten samen.
    Groetjes Hanny-Gerard

  • 23 December 2005 - 17:17

    Judith:

    He Jenny, AAAHHHH, maar het gaat vast fantastisch worden. Onderdruk de zenuwen en geniet bovenal!!

  • 23 December 2005 - 19:28

    Mark & Céline:

    Heej!
    Veel plezier en geluk tijdens jullie verre reis!
    Geef jullie ogen en oren te kost, want naar zo'n land is het het kijken waard!

    Succes!
    Mark & Céline

  • 23 December 2005 - 19:35

    Meindert:

    Jullie ook de beste wensen voor 2006 en een hele doeie reis.

  • 24 December 2005 - 11:14

    Robin:

    hey jenny,
    wat geweldig dat je naar thailand gaat. ik zelf ga aanstaande zomer voor 3 weken naar china. dus uiteraard ben ik reuze benieuwd naar je belevingen in het oosten. ik zal je op de voet volgen. en heeeeel veel plezier en dat het een geweldige beleving mag wezen. Robin

  • 25 December 2005 - 11:49

    Ellen:

    he lieverds,

    gaan jullie erg voorzichtig doen in het verre verweggistan???? Geniet nog van de heerlijke dagen hier in ons loude kikkerlandje!!

    liefs Ellen

  • 26 December 2005 - 10:41

    Oom Jan:

    Heb de webstek gevonden.Zal deze blijven volgen

  • 26 December 2005 - 16:36

    Jeroen:

    met ons overlevingspaket kan julie niks gebeuren,maar ik kan me de spanning goed voorstellen.

    groetjes jeroen

  • 27 December 2005 - 11:09

    Rianne C:

    Hallo, Ik hoorde van jullie reis, echt super. Onze reis (4 week indonesie) was erg mooi en ik zou zo met jullie mee willen gaan. Zie er naar uit jullie reisverslag te volgen. Geniet ervan!

  • 27 December 2005 - 14:01

    Janny:

    Ik hoop je van te voren nog te zien Rene
    Ik kom nog even naar Emmen, dus wie weet...
    Jenny de site...een geweldig idee
    Liefs en ik hoop dat je de laatste nachtjes toch goed uitgerust door komt...
    ToT gauw
    Janny

  • 28 December 2005 - 14:34

    Netty:

    Nog maar een week. Ik heb best kriebels in mijn buik. De eerste keer zover weg is voor een moeder echt heel spannend. Maar ... ik geniet van jullie enthousiastme! Jullie hebben alles prima voorbereid! Liefs mam

  • 28 December 2005 - 16:12

    Jen:

    Super al die reacties.. Echt leuk dat het zo goed werkt en dat we zo contact kunnen houden..
    Liefs van ons..
    PS Nog een weekje.....

  • 29 December 2005 - 10:24

    Janny:

    Jenny,
    In gedachten ga ik met jullie mee...na zoveel enthiousiasme kan t niet meer stuk...
    Liefs Janny

  • 29 December 2005 - 17:52

    Jm:

    Maar nu eerst nog de verjaardag van Netty. Van harte gefeliciteerd!!!
    gr uit Amsterdam
    Rozemarijn, Claudia & JM

  • 30 December 2005 - 13:38

    Jolien:

    Hoi Jenny
    Heel veel plezier in Thailand! Geniet ervan!
    Groetjes Jolien

  • 30 December 2005 - 19:37

    Reinhard:

    Heel veel plezier in Thailand!

  • 02 Januari 2006 - 10:08

    Ruud En Marga:

    lieve mensen,
    een heel gelukkig,avontuurlijk 2006.
    we wensen jullie deze dagen nog veel plezier met alle voorbereidingen en voor donderdag een goede vlucht.
    we vinden het erg leuk om jullie reis ook te kunnen volgen.
    nou mensen, geniet van al het mooie dat je tegen komt.
    veel liefs, ruud en marga.

  • 02 Januari 2006 - 10:21

    Papa:

    ik wens jullie heel veel plezier in Thailand. Geniet van alles !!!!!!!!!!!!!
    papa

  • 02 Januari 2006 - 18:33

    Sonja:

    Ja jullie ook de beste wensen he!
    Ik ga zeker af en toe even spieken als jullie op vakantie zijn. Groetjes sonja

  • 03 Januari 2006 - 14:21

    Jenny:

    Nou, morgen nog in Nederland en dan vertrekken we. We vliegen om 14.25 en als jullie t helemaal willen weten, met china airlines en vluchtnummer is c166.
    Tot in Thailand allemaal!!!

  • 04 Januari 2006 - 10:11

    Roos En Kees:

    Jenny en Rene we wensen jullie een heeeeele fijne vakantie en pas goed op elkaar.We zullen jullie belevenissen blijven volgen. Liefs van Roos&Kees

  • 04 Januari 2006 - 14:53

    Laura:

    He Jen en Rene!
    We wensen jullie heel veel plezier in verweggiestan! Geniet er van, maak vele foto's, kunnen wij ook mee genieten. We blijven jullie op de voet volgen!Een hele goede vlug en niet te vele snoepen he!
    Liefs Melle en Laura

  • 04 Januari 2006 - 17:10

    Roelie:

    Hallo Luitjes
    Veel succes en geluk met jullie reis
    Geniet ervan
    Liefs Roelie

  • 05 Januari 2006 - 18:47

    Marthijn (rolderbrink):

    hee jongens , ontzettende fijne weken in het thaise.
    het fantastische weer, eten , mooie mensen etc.etc.doed me al knarsetanden van afgunst...neehoor ...ontzettend veel plezier en heelhuids weer komen...mailadres rolderbrink volgt binnenkort op jullie mailadres...groeten marthijn......

  • 06 Januari 2006 - 11:26

    Netty:

    gelukkig zijn jullie vannacht rond twee uur veilig geland. het is daar nu zes uur later. Het grote avontuur gaat nu beginnen. En dan nu genieten!!!!!
    Liefs pap en mam

  • 06 Januari 2006 - 13:52

    Alex:

    Jullie zullen nu inmiddels in Thailand zitten. Rene kent het gevoel al van zijn eerdere reis en voor Jenny zal het nog overweldigender zijn. Genieten is het sleutelwoord. Dat moeten jullie doen. Geniet van een nieuw land, cultuur, de mensen en natuurlijk van elkaar!
    Ik zal jullie blijven volgen.

    Groetjes en heel veel plezier,

    Alex

  • 15 Februari 2006 - 21:13

    Bianca Le:

    He jenny hoessie nu?? Wat een verhalen weer..Hey ik wil je ff laten weten, morgen tussen 12.00 uur en 14.00 uur krijg ik mn beoordeling en weet ik of ik geslaagd ben..Ik had graag met jouw het diploma willen ophalen, maar we halen de schae nog wel weer in!!!
    Veel plezier nog!!
    Dikke kus Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 37597

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 25 Augustus 2016

Thailand met ons gezinnetje

05 Januari 2006 - 16 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: