Spannend, - Reisverslag uit Emmen, Nederland van renejenny - WaarBenJij.nu Spannend, - Reisverslag uit Emmen, Nederland van renejenny - WaarBenJij.nu

Spannend,

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2005 | Nederland, Emmen

Hoi, nog maar eventjes en dan gaan we naar het verre azië.. Spannend hoor.. De kriebels zijn nu echt heel duidelijk voelbaar.. Gaat ook alleen nog maar meer worden, des te dichter het bij ons komt..
Merk dat ik ook best wel benieuwd ben hoe het met mijn nek gaat straks. De boel zou dan vast niet zo stijf en stram zijn als nu.
Tenminste dat hoop ik..
Nou ja, nog een kleine 1,5 maand en dan stappen we het vliegtuig in om na ongeveer 12 uur vliegen in Bangkok aan te komen..
Jullie vliegen allemaal met ons mee..
Liefs ik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 37612

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 25 Augustus 2016

Thailand met ons gezinnetje

05 Januari 2006 - 16 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: