Onze derde dag in (Cozy Hotel) Krabi. - Reisverslag uit Krabi, Thailand van renejenny - WaarBenJij.nu Onze derde dag in (Cozy Hotel) Krabi. - Reisverslag uit Krabi, Thailand van renejenny - WaarBenJij.nu

Onze derde dag in (Cozy Hotel) Krabi.

Door: Ramon

09 Augustus 2016 | Thailand, Krabi

Onze derde dag in Krabi hebben we eigenlijk weinig bijzonders gedaan. We hadden een trage start en na het zeer riante ontbijt dat Cozy Cozy je elke ochtend voorgeschoteld hebben de kinderen zich kostelijk vermaakt in het zwembad van het hotel..
Om 13.30 uur zijn wij op de motor gestapt om een eindje te gaan toeren. Toen we een kleine 10 minuten gereden hadden kwamen we uit op dezelfde weg als die we gereden hadden toen we naar Ao Nang Beach reden. Toen kwamen we dus ook tot de ontdekking dat we tijdens die rit enorm onlogisch en dus ver hadden omgereden.. De weg naar Ao Nang beach lag een stukje achter ons hotel. Hihi..
Daar er weer enorm veel dreiging in de lucht zat en we niet weer ergens on the road overvallen wilden worden door een monsoen-regenbui, kozen we ervoor om weer richting Krabi Town te gaan en daar nog even te checken waar de nightmarket on the river precies was, zodat we 's avonds er zo heen konden rijden..
Toen we the spot eenmaal gevonden hadden, hebben we daar nog bij een halal eetwinkeltje (want dichtste bij) een fruitshake laten maken om deze aan de pier bij de rivier te nuttigen.
We zaten er nog niet of de touts kwamen al op ons af. You want rivertrip? You want boattrip for an hour? Etc, etc,..
Na ze allemaal vriendelijk edoch duidelijk afgewimpeld te hebben, konden we rustig zitten.. De shakes waren daarentegen een beetje teleurstellend, de minst lekkere tot dusverre.
Daarna zijn we naar Cozy Cozy Hotel gereden om weer een verfrissende duik in het zwembad te nemen.
Zo rond 19.00 uur die avond kwamen we aan op the nightmarket, het was reeds donker.. Daar hebben we ons weer tegoed gedaan aan allerlei lekkerheden, zoals; pad Thai chicken, green curry with shrimps, pancakes with nutella (hihi..), poffertjes gevuld met mais en cocoscream, spring rolls with chicken en afsluitend hebben we vlakbij ons hotel nog pancakes banana and chocolate gekocht en meegenomen naar onze hotelkamer voor a last teatsfull bite!!
Deze heeft Jenny geregeld, ik was met de motor en beide kinderen erop doorgereden naar Cozy Cozy..
Ramon was op the nightmarket werkelijk helemaal aan de latten, hij kon geen stap meer zetten.. Was hangerig, drammerig, stond telkenmale vlak voor je met beide armen in de lucht.. Zo van.., ik verzet geen stap meer.., til mij op!!! Ook verbaal uitte hij die boodschap zonder omwegen!!
Na het gezamenlijk verorberen van de pannenkoeken hebben de kinderen nog even met de iPads gespeeld en gingen uiteindelijk om 21.30 uur naar bed. Jenny en ik zijn daarna nog even op ons balkonnetje gaan zitten.

• 09 Augustus 2016 - 10:12

Netty:

Een lekker chill dag.... Ook gezellig!!
    Dikke kus.

• 09 Augustus 2016 - 10:19

Hessel:

Zo te lezen eindelijk eens een rustig dagje. Wij zijn weer met ons tweetjes, na een aantal dagen gezellig met Roel en Riky. Morgen komen Roos en Kees.
    Groet'n, Hessel